یک کشته درتصادفات شاخص قم/ 19 مسافر زخمی شدند

مهدی فراهانی معاون مرکز حوادث و فوریت های پزشکی قم در تشریح این حادثه Incident اظهارکرد: در این سانحه تصادف Crash که در ساعت 14:47 به اورژانس115اطلاع داده شد اولین ونزدیکترین آمبولانس اورژانس ازطرف نیزار و زیر زمان استاندارد به محل می رسد.

وی افزود: طبق دستورالعمل با توجه به تعداد و شرایط مجروحین که بیش از 13 نفر و یک فوتی داشت، درخواست آمبولانس بیشتر و همزمان اورژانس هوایی شد.

فراهانی در این باره بیان کرد:همزمان با اعزام آمبولانسهای بیشتر به محل بالگرد اورژانس نیز در محل حاضر شده و در نهایت تعداد 9مجروح در 2 پرواز بدون فوت وقت به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند وتعداد 4 مجروح نیز توسط آمبولانس های زمینی اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی تصریح کرد:متاسفانه همزمان با تصادف مهم تصادفات دیگری دراستان اتفاق افتاد که در پی آن یک نفر مجروح در جاده ساوه-سلفچگان، یک مجروح در جاده گرمسار، یک مجروح در جاده کهک، 2 مجروح در پل Bridge بعثت و 1 مجروح در اتوبان قم-کاشان بر جای گذاشت.

معاون مرکز حوادث Accidents و فوریت های پزشکی قم خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از رسانه ها اخبار غیر واقعی درباره تاخیر اورژانس منتشر کرده بودند که این مطلب صحت نداشت.

وی متذکر شد:انتشار این اخبار به معنای نادیده گرفتن تلاش های اورژانس در خدمت رسانی است و موجبات تضعیف روحی و بی انگیزگی درنیروهای فعال وبی ادعای سربازان خط مقدم سلامت یعنی فوریت های پزشکی ایجاد می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 292903 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟