رازگشایی از سرنوشت  41زن و مرد گمشده در ارتفاعات گلستان

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، علیرضا صیاد، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان در خصوص گمشدگی کوهنوردان استان‌های شمالی کشور در رشته‌ کوه‌های استان گلستان اظهار کرد: ساعت 21 شب گذشته یک مورد گمشدگی کوهنوردان در کوه‌های منطقه توسکستان به ندای امداد 112 گلستان اعلام شد.
وی ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که تیمی در قابل 41 نفر کوهنوردان خانم و آقا استان‌های خراسان رضوی، گلستان به منطقه کوه‌های توسکستان رفته و چند ساعتی است که هیچ‌گونه ارتباطی با مدیران این تیم‌های کوهنوردی برقرار نکرده‌اند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: بلافاصله تیم‌های امداد و نجات و واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان گلستان به منطقه مورد نظر اعزام شده و عملیات جست‌وجو را آغاز کردند.
صیاد تاکید کرد: پس از پنج ساعت عملیات جست‌وگو در نهایت اعضای این تیم در منطقه پیدا شده و تمامی افراد به غیر از دو نفر سالم به منطقه امنی منتقل شدند.
وی تاکید کرد: دو نفر از این افراد دچار مصدومیت شده که توسط تیم‌های درمانی جمعیت هلال احمر استان گلستان به صورت سرپایی مداوا و برای ادامه روند در مان به مناطقه امن و مراکز درمانی منتقل شدند.
صیاد در پایان گفت: این عملیات ساعت دو و 30 دقیقه بامداد امروز به پایان رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 285260 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟