سوانح جاده‌ای در زرندیه یک کشته و ۶مجروح برجای گذاشت

نعمت الله عزیزی  رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه در این رابطه اظهار داشت: نخستین حادثه Incident تصادف Crash بعد از ظهر روز جمعه به وقوع پیوست که طی آن دو خودروی سمند و پژو ۴۰۵ در جاده خشکرود سه راهی خان آباد در شهرستان زرندیه با یکدیگر برخورد کردند.

وی افزود: پس از اطلاع رسانی حادثه بلافاصله سه کد عملیاتی اورژانس و نیروهای امدادی هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند اما یکی از سرنشینان خودروها قبل از رسیدن نیروهای امدادی جان باخته بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث Accidents و فوریت های پزشکی ساوه بیان کرد: در این حادثه سه نفر دیگر مصدوم شدند که سه مصدوم حادثه بعد از رهاسازی و انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی، به بیمارستان مدرس شهرستان ساوه انتقال پیدا کردند.

عزیزی با اشاره به سانحه دوم گفت: در همین حین وقوع حادثه واژگونی یک خودرو در جاده رازقان زرندیه نیز به مرکز پیام اورژانس اطلاع داده شد که نیروهای امدادی فوریت های پزشکی دوزج به صحنه حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان ساخت: این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشت، اما سرنشینان خودرو که دو خانم و یک دختربچه سه ساله بودند طی آن دچار مصدومیت شدند که توسط اورژانس و تحت مراقبت های درمانی به بیمارستان شهید مدرس ساوه انتقال یافتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 279894 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟