به گزارش گروه حوادث Accidents کنا، ظهر شنبه 23 اردیبهشت ماه امسال پسر بچه 3 ساله ای همراه خانواده اش به زمین کشاورزی رفت و در حالیکه پدرش سرگرم کار کشاورزی و مادرش در حال رسیدگی به گوسفندان بود به سمت چاه زمین کشاورزی رفت.
عبدالله سرگرم بازی با 2 برادر خودش بود که وقتی به به نزدیکی چاه رسید ناگهان دستش را به سمت کابل برق موتور چاه برد و دچار برق گرفتگی شد.
خیلی زود پدر 36 ساله و مادر عبدالله با شنیدن فریاد فرزندشان به سمت او رفته و وقتی متوجه برق گرفتگی عبدالله شدند از نیروی های امدادی و پلیس Police درخواست کمک کردند.
ماموران و امدادگران اورژآنس در محل حاضر شدند اما کار از کار گذشته و پسرکوچولو در این حادثه Incident به کام مرگ فرو رفته بود.
بدین ترتیب ماجرای مرگ این پسر کوچولو به قاضی Judge جلیلیان گزارش شد و وی دستور داد تا تیمی از ماموران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شوند.
سرهنگ حسن ناگهانی رییس پلیس شهرستان تایباد به رکنا گفت: جسد این کودک 3 ساله پس از در اختیار قرار گرفتن تیم پزشکی قانونی برای مراسم خاکسپاری تحویل خانواده اش قرار گرفت و تحقیقات تکمیلی برای علت این برق گرفتگی مرگبار در دستور کار ماموران قرار دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 264441 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟