معدنچیان حادثه دیده به تهران منتقل نمی شوند / ترخیص دو معدنچی بستری در آی سی یو در 2 روز آینده

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سید محمد هادی ایازی معاون اجتماعی وزارت بهدات گفت: مصدمان حادثه Incident انفجار معدن آزاد شهر در سه بیمارستان تحت درمان بوده و خوشبختانه روند ارائه درمان از سوی مسئولان بیمارستان قابل قبول است. 

وی افزود: با توجه به بازدیدی که از ۳ بیمارستان استان گلستان که مصدومان حادثه در آن بستری هستند داشتم، مشخص شد که وضعیت تمام بیماران رو به بهبود بوده و ۲ کارگری که در آی سی یو بستری هستند نیز طی دو روز آینده از بیمارستان مرخص می‌شوند. 
معاون اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه پس از وقوع حادثه در معدن آزاد شهر تیم بحران به سرعت در شهرستان شکل گرفت اظهارکرد: ۱۰ آمبولانس، یک اتوبوس آمبولانس و ۲۰ تیم امدادی به سرعت در محل حادثه حاضر و اقدامات درمانی خود را آغاز کردند. 
ایازی با اشاره به انتقال مصدومان حادثه به ۳ بیمارستان آزادشهر، مطهری و تامین اجتماعی  تصریح کرد: با حضور پزشکان متخصص و تیم‌های امدادی به سرعت فرآیند درمان مصدومان آغاز و در ادامه برخی از آن‌ها بستری و تعدادی نیز به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند. 
وی در پاسخ به این پرسش که آیا بیماران بستری شده جهت فرآیند به تهران انتقال پیدا خواهند کرد یا خیر؟، گفت: به هیچ وجه نیازی به این کار نیست چرا که تمام شرایط برای ارائه خدمات درمانی به بیماران حادثه دیده وجود دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

دومین مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری 96 + دانلود مناظره

موضوع محموله لباسهای دختر وزیر در مناظره امروز / تک قالیباف ، پاتک روحانی +فیلم

این اخبار را از دست ندهید:

شیون دلخراش 26 کودک روستایی که پدرشان در معدن آزادشهر گلستان دفن شد + عکس قربانیان و جدول

اختصاصی / عکس و اسامی گرفتار شده ها و قربانیان معدن آزادشهر گلستان / 4 روستا سیاه پوش شد + جزئیات

هنگام شستن ظرف ها بودم که شوهر دخترخاله ام پیشنهاد شرم آور داد و مرا به زور به اتاق برد و ...

راز شوم دختر 16 ساله که در خانه تاجر 62 ساله زندانی شده بود / این مرد خانه فساد داشت و ...

یک روز وقتی به محل کار پسرم رفتم با صاحبکارش آشنا شدم و ملاقات های شیطانی ما شروع شد تا اینکه در باغ آن اتفاق افتاد و ...

پس از اولین گناه با همسر دوستم دیگر عذاب وجدان نداشتم تا اینکه یک روز سر زده به خانه آمدم بابک را در شرایط بد با زنم دیدم و ...

شلیک مرد اراکی به همسرش در وسط خیابان / انگیزه ای این پرونده هنوز روشن نیست!

موهای راضیه 14 ساله را گرفت با مشت به صورتش کوبید و به سمت دکه کشاند تا...

شکایت احمدی‌نژاد از جهانگیری!

هادی پس از یک سال ارتباط شرم آور راز زندگی ام را فهمید و رفت ...

 

کدخبر: 262195 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟