سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت 23 و 14 دقیقه، حادثه Incident سقوط Fall خودرو به داخل دره به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: این حادثه در انتهای بزرگراه همت، جاده وردیج اتفاق افتاد و در شرایطی که خارج از محدوده استحفاظی آتش نشان ها بود اما نیروهای 4 ایستگاه سازمان آتش نشانی در محل حاضر و عملیات خود را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به سقوط یک دستگاه خودرو پراید به عمق 150 متری دره اظهارکرد: پس از حضور آتش نشان ها در محل، مشاهده شد که یک دستگاه خودرو پراید پس از انحراف از مسیر به عمق 150 متری دره سقوط کرده است.

ملکی ادامه داد: آتش نشان ها با تجهیز کارگاه عملیات در عمق دره حاضر و مشخص شد یک دستگاه خودرو پراید در پی برخورد با صخره به طور کامل متلاشی شده است.

وی از مرگ جوانی 28 ساله در این حادثه خبرداد و خاطرنشان کرد: در پی این حادثه، جوانی 28 ساله که راننده خودرو پراید بوده است جان خود را از دست داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در خصوص زمان اتمام عملیات آتش نشان ها اذعان کرد: آتش نشان ها پس از خارج کردن خودرو و راننده از عمق دره، ساعت 5 و 35 دقیقه عملیات خود را به اتمام رساندند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 254258 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟