برخورد مرگبار موتورسیکلت و پژو در جنوب سیستان و بلوچستان + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ یداله ستوده رئیس پلیس Police راه جنوب استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این حادثه Incident گفت: حوالی بعداز ظهر روز پنجشنبه در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با سواری پژو 405 درکیلومتر 600 محور چابهار-کنارک، بلافاصله گشت تصادفات جهت بررسی در محل حادثه حاضر شدند. 
رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان وبلوچستان افزود: در این حادثه، یک دستگاه موتورسیکلت با سواری پژو به علت انحراف به چب برخورد، که بر اثر شدت ضربه وارده سرنشین موتور سیکلت در محل فوت و راکب موتور سیکلت مجروح که به مراکز درمانی انتقال داده شد. 
وی با اشاره به حادثه دیگری مبنی بر واژگونی یک دستگاه سواری پژو 206 به علت تخطی از سرعت مطمئنه در محور نیکشهر-ایرانشهر خبر داد. 
ستوده با بیان اینکه در این حادثه سواری پژو 206 به علت تخطی از سرعت مطمئنه واژگون، که به علت شدت ضربه وارده سه نفر از سرنشینان سواری 206 در محل جان باختند. 
رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان به حادثه دیگری در محور نیکشهر فرعی فنوج به بنت اشاره نمود که در آن یک دستگاه موتور سیکلت به علت تخطی از سرعت مطمئنه با یک دستگاه دوچرخه پای برخورد که در نتیجه آن راکب دوچرخه در محل فوت و راکب موتور سیکلت مجرح و به مرکز درمانی منتقل شد. 
وی با اشاره به دوطرفه بودن محورهای جنوب، از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند خواست: ضمن رعایت سرعت مطمئنه از انحراف به چپ خصوصا در راه های دو طرفه پرهیز نمایند تا سفری ایمن به همراه داشته باشند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 251220 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟