دست شاگرد کبابی در چرخ گوشت+عکس

وقتی کارگران یک مغازه چلوکبابی متوجه گرفتار شدن دست یکی از کارگران در داخل چرخ گوشت شدند با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که آتش نشانان ایستگاه 83 به همراه گروه امداد و نجات یک بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی، خود را به فلکه سوم خزانه بخارایی رساندند.

احمدعلی زارع تیموری رئیس ایستگاه 83 آتش نشانی درباره این حادثه Incident گفت: کارگر 23 ساله مغازه چلوکبابی در حال کار با چرخ گوشت بود که ناگهان دست چپ وی در لا به لای چرخ دنده های چرخ گوشت گرفتار شد.

وی در ادامه گفت: نیروهای آتش نشانی بلافاصله با استفاده از تجهیزات مخصوص چرخ گوشت را در حضور امدادگران اورژانس از میز کار جدا کرده و فرد مصدوم را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

این رئیس ایستگاه افزود: آتش نشانان با حضور در مرکز درمانی امام خمینی(ره)، در حضور کادر پزشکی قسمتی از بدنه چرخ گوشت را با بکارگیری ابزار فرز برش داده و دست کارگر جوان که از ناحیه انگشتان دچار آسیب دیدگی شده بود را از داخل چرخ گوشت خارج کردند.

 نیروهای آتش نشانی در پایان کارگر جوان را برای انجام اقدامات درمانی تحویل کادر اورژانس مرکز درمانی دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 246014 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟