علیرضا همیشه زودتر از همه آتش نشانان وارد محل حادثه می شد / در فاجعه پلاسکو  این آتش نشان چه کرد؟ + فیلم و تصاویر
حجم ویدیو: 144.79M | مدت زمان ویدیو: 00:15:35

علی صفی زاده پسرعموی علیرضا صفی زاده، یکی از آتش نشانانی که در حادثه Incident پلاسکو مفقود شده در خصوص پسرعموی خود به خبرنگار رکنا گفت: علیرضا 43 سال داشت و 21 سال بود که در آتش نشانی فعالیت داشت و از ابتدا نیز عاشق این کار بود.
وی ادامه داد: در روز حادثه او را با بی سیم احضار کردند و تنها او از ایستگاهشان اعزام شد و سپس نیز آن اتفاق هولناک افتاد. 
صفی زاده گفت: علیرضا دو دختر دارد که یکی از آن ها امسال کنکور دارد و دیگری نیز 14 سال دارد. اکنون نیز حال همسر و دخترانش اصلا مساعد نیست.
وی درمورد تشریح روز حادثه افزود: طبق گفته های همکارانش او به یکی از نیروهای آتش نشان گفت که برود و برای تخلیه دودی که داخل ساختمان را فراگرفته بود سیم سیار آورد، همکارانش او را از پایین ساختمان وی دیدند و زمانی که آوار ریخت دیگر اثری از او نبود تا اینکه...
صفی زاده بیان کرد: من از تمامی مسئولان آتش نشانی، شهردار تهران که نماینده به خانه علیرضا فرستادند و وزیر کشور نیز تشکر می کنم.
پسرعموی این آتش نشان مفقود گفت: آتش نشانی همراه با عشق است و تصور نمی کنم کسی برای درآمد وارد این کار شود.
وی ادامه داد: صفی زاده 22 سال است که از زندگی مشترکش می گذشت در محل کار نیز همکارانش می گفتند در هر ماموریت ابتدا خودش وارد محل حادثه می شد و سپس اجازه می داد بقیه وارد شوند، در محل کار نیز هیچ کس تصور نمی کد که او رئیس است و هر زمان که زنگ آتش نشانی به صدا درمی آمد، اولین نفر خودش برای ماموریت آماده می شد.
صفی زاده خاطرنشان کرد: ما باید قدر علیرضا ها را بدانیم، پس از این حادثه تعداد زیادی از بچه ها و مردم به ایستگاه او آمدند و ابراز غم و اندوه کردند.
وی افزود: مردم در این چند روز سنگ تمام گذاشتند و حتی از شهرهای خیلی دور افتاده نیز عزادار آتش نشانان شدند به همین دلیل خانواده ها و آتش نشانان در این مدت احساس تنهایی نکردند. این گفتگو قبل از پیدا شدن پیکر شهید انجام گرفته بود.  برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

رکنا: صفی زاده

رکنا: صفی زاده

هموطنانت هرگز فراموشت نخواهند کرد /فرشته ها مهر بازنشتگی این آتش نشان را زدند +عکس

از " آقای داماد شیطان صفت در شب عروسی دستگیر شد " تا "چه بلای در خانه مدیر شرکت بر سر دختر شهرستانی آمد؟"

 

کدخبر: 240144 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟