خوش شانسی عجیب پسر ۱۰ ساله در سقوط به مخزن ۳۰ هزار لیتری گازوئیل + تصاویر

ساعت 18:35 روز گذشته خبر سقوط پسر 10 ساله‌ای در مخزن 30 هزار لیتری گازوئیل در شهرک پیکانشهر به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت مأموران ایستگاه 76 آتش‌نشانی با امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

رحیم قدیانلو؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی به محل حادثه درباره جزئیات سقوط پسربچه اظهار داشت: مخزن 30 هزار لیتری گازوئیل در گوشه‌ای از محوطه این شهرک در زیر سطح زمین کار گذاشته شده بود که پسری 10 ساله به علت نبود درپوش مناسب بر روی دریچه مخزن همچنین تاریکی هوا، ناگهان به داخل مخزن سقوط کرده بود.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان به سرعت با استفاده از نردبان دستی، پسربچه را از داخل مخزن خارج کردند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه هنگام وقوع حادثه، داخل مخزن گازوئیل حدود 20 سانتی‌متر گازوئیل بود و اگر این مخزن گازوئیل بیشتری داشت قطعاً پسربچه جان خودش را از دست می‌داد.

بنابراعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان پس از تحویل پسربچه به خانواده‌اش، انجام اقدامات ایمن‌سازی و دادن تذکرات ایمنی لازم به مسئولان و اهالی شهرک به ایستگاه خود بازگشتند همچنین شهروندان باید نسبت به گذاشتن درپوش مناسب روی دریچه اینگونه مخازن و حفاظ‌گذاری در اطراف کانالها و چاه‌های حفاری شده اقدام کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 236626 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟