به گزارش رکنا، سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره این تصادف Crash که ساعت ١٢:٤٠ دیروز( پنجشنبه) در محور کیلومتر ٦٠٠ مشگین شهر اتفاق افتاده گفت: تصادف بین سمند و وانت پیکان اتفاق افتاده که متاسفانه هر دو خودرو پس از تصادف دچار حریق شده و کاملا سوخته اند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس Police راهور ناجا همچنین با اشاره به تصادف مرگباری که ساعت ٩ صبح چهارشنبه در محور کیلومتر ٤٠ قره تپه بعد از شرکت تعاونی استان گلستان رخ داد اذعان کرد: تصادف چهار خودرو پراید، پژو ٤٠٥، پژو ٢٠٦ و سمند  متاسفانه منجر به کشته شدن چهار نفر شده است. مقصر اینحادثه Incident که سه مجروح نیز به جای گذاشته، راننده پراید به دلیل انحراف به چپ بوده است.
وی با بیان اینکه استان گلستان روز گذشته شاهد یک تصادف دیگر هم بوده است گفت: این تصادف که ساعت ١٨:٣٠ در محور کیلومتر ٥٠ بندرترکمن آق قلا بین پژوپارس و پراید اتفاق افتاد که منجر به کشته شدن ٢ نفر و مجروح شدن ٥ نفر شده و دلیل آن تجاوز Rape به چپ پژو بوده است.
رحمانی، در ادامه درباره جزییات حادثه روز پنجشنبه شمال استان فارس هم توضیح داد: ساعت ١٧:٣٠ راننده پژو ٤٠٥ در محور کیلومتر ٤٥ محور گچساران در حال حرکت بود که به دلیل انحراف به چپ با سواری پراید برخورد شدیدی کرد که در این تصادف ٢ نفر کشته و ٥ نفر مجروح شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 234792 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟