یخ زدن  کودک بیمار در مسیر برفی  بیمارستان+عکس

پدر و کودک 2 ساله بیمارش در روستای دورافتاده و سخت گذر عربشاه اوریات بخش تخت سلیمان تکاب که هنگام عزیمت به بیمارستان در میان برف و کولاک گرفتار شده بود با تلاش راهداران و نیروهای امدادی نجات یافته و در بیمارستان شهدا تحت مداوا قرار گرفت.

حسن عباسی معاون فرماندار تکاب با اعلام این خبر گفت: این کودک بیمار که امیر علی نظری نام دارد بامداد امروز بر اثر تب شدید دچار تشنج شده بود و هنگام عزیمت توسط پدرش از روستای عربشاه اوریات در 75 کیلومتری تکاب برای انتقال به بیمارستان در محاصره برف و کولاک افتاده و با جاده مسدود مواجه شده بود.

 وی گفت: پس از تماس پدر این کودک بیمار مبنی بر گرفتار شدن در جاده برف گیر و کوهستانی روستای عربشاه اوریات، راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تکاب بلافاصله مسیر دسترسی این روستا را در حین بارش برف بازگشایی کرده و این کودک با آمبولانس  اورژانس 115 تکاب به موقع به بیمارستان شهدا منتقل و تحت درمان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: راهداران تکاب که در محور تخت سلیمان مشغول بازگشایی مسیرهای روستایی از برف هستند، مسیر روستای عربشاه اوریات از سه راهی کارخانه طلای زرشوران تا این روستا را بازگشایی کرده و جان این کودک بیمار را نجات دادند.

عباسی اضافه کرد: مسیرهای روستاهای دورافتاده منطقه اوریات شهرستان تکاب در فصل سرما و یخبندان و هنگام بارش برف و کولاک شدید، توسط راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و با همکاری بخش ماشین آلات و حمل و نقل کارخانه طلای زرشوران بطور دائمی در حال بازگشایی است.

روستای عربشاه اوریات در منطقه ای دورافتاده، کوهستانی و سردسیر با جاده ای سخت گذر در 75 کیلومتری تکاب در نقطه اتصال شهرستان تکاب به شهرستان هشترود استان آذربایجان شرقی در آخرین نقطه تکاب واقع شده است.

شهرستان تکاب با 78 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 233294 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟