ترمز معجزه آسا جان راننده بی فکر را نجات داد +فیلم
حجم ویدیو: 1.27M | مدت زمان ویدیو: 00:00:09

گاهی اوقات خطای رانندگی منجر به حوادثی تلخ و مرگبار می شود. در حادثه Incident ای از همین دست خبری ببینید از راننده بی توجهی که در یکی از خیابان های روسیه دست به کاری خطرناک زد.

این راننده ناآگاه حین حرکت در یک خیابان دو طرفه به یکباره تصمیم می گیرد در لاین رو به روی خود اقدام به پارک خودرواش کند؛ اما حماقت اصلی راننده زمانی مشخص می شود که او بی توجه به سرعت بالای خودرویش و سطح یخ زده خیابان به ناگاه این تغییر مسیر را انجام داد. تصور واکنش راننده های شوکه شده لاین مقابل و خطرات پیش آمده کاملا بدیهی است، اما در کمال بهت و ناباوری گویا شانس با این راننده بی فکر هم گاهی اوقات خطای رانندگی منجر به حوادثی تلخ و مرگبار می شود. در حادثه ای از همین دست خبری ببینید از راننده بی توجهی که در یکی از خیابان های روسیه دست به کاری خطرناک زد.

این راننده ناآگاه حین حرکت در یک خیابان دو طرفه به یکباره تصمیم می گیرد در لاین رو به روی خود اقدام به پارک خودرواش کند؛ اما حماقت اصلی راننده زمانی مشخص می شود که او بی توجه به سرعت بالای خودرویش و سطح یخ زده خیابان به ناگاه این تغییر مسیر را انجام داد. تصور واکنش راننده های شوکه شده لاین مقابل و خطرات پیش آمده کاملا بدیهی است، اما در کمال بهت و ناباوری گویا شانس با این راننده بی فکر همراه شده و او را از مرگ حتمی نجات می دهد.

راننده ماشین سر خورده روی یخ در اثر شدت ضربه وارد شده از شیشه به بیرون پرتاب می شود ولی درست در همان لحظه خودروی مقابل طی توقفی غیر قابل تصور و معجزه آسا او را از له شدن زیر چرخ های ماشینش نجات می دهد.راه شده و او را از مرگ حتمی نجات می دهد.

راننده ماشین سر خورده روی یخ در اثر شدت ضربه وارد شده از شیشه به بیرون پرتاب می شود ولی درست در همان لحظه خودروی مقابل طی توقفی غیر قابل تصور و معجزه آسا او را از له شدن زیر چرخ های ماشینش نجات می دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

5549848_119

 

کدخبر: 233141 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟