نجات یافتن عروس و داماد جوان کوهنورد با جملات عاشقانه / این دو 48 ساعت در کولاک  و برف گرفتار شده بودند+تصاویر

به گزارش رکنا، "مدیسون" 19 ساله و نامزد جوانش "بلیک" 20 ساله در از شهر کوچک نیسکایونا در نیویورک آمریکا روز یکشنبه برای فتح قله آلگونکویین با پای پیاده قدم به سمت این کوه می گذارند.

پس از تلاشی بسیار و طاقت فرسا زمانی که به بالای قله 1558 متری آلگونکویین می رسند و در حال خوشحالی کردن هستند مه غلیظ و ماتی آن ها را فرا می گیرد و آن ها نمی توانند راهی که از آن آمده اند را پیدا کنند.

هنگام فتح قله همه چیز عادی بوده به طوری که مدیسون از خودشان عکس و فیلم گرفته و برای خانواده خود ارسال می کند اما وقتی این زوج به قله می رسند سرمای شدید و مه غلیظ آن ها را فرا می گیرد.

در این زمان این زوج جوان که فقط حدود یک سال و نیم است که باهم آشنا شده اند حدود 30 متر به سمت پایین در برف ها سقوط Fall می کنند و دیگر قادر به بازگشت نبودند بنابراین نقطه ای امن پیدا کردند و تصمیم گرفتند در هوای 20- درجه سانتی گراد از یکدیگر مراقبت کنند به این امید که نیرو های امداد و نجات آن ها را پیدا کنند.

این زوج تعریف می کنند که در این زمان برای مراقبت از یکدیگر به نوبت هر 10 دقیقه به هم می گفتند که چقدر یکدیگر را دوست دارند و از رویای ازدواجشان و سفر به پاریس برای یکدیگر تعریف می کردند تا یکدیگر را هوشیار نگه دارند.

در لحظه ای مدیسون به بلیک می گوید که دیگر انگشت های پایش را حس نمی کند و بلیک کیسه حاوی غذا و وسایلشان را دور پاهای مدیسون می پیچاند تا او را گرم نگه دارد.

مدیسون تعریف می کند که به بلیک می گوید: اگر پاهایش را از دست بدهد باز هم به نظر بلیک زیبا به نظر می رسد یا نه که بلیک پاسخ می دهد اگر هردو پا و هردو دستت را هم از دست بدهی باز هم به نظر من زیباترین دختر جهان هستی.

در نهایت در روز سه شنبه پس از تحمل سرمای شدید و کشنده به مدت دو شب کامل یک هلیکوپتر امداد آن ها را پیدا کرده و از روی کوه بلند می کند و به سمت بیمارستان می برد.

مدیسون زمانی که در بیمارستان بستری بود به رسانه ها گفته که این مثل یک خواب است که هردو زنده به محل زندگیشان بازگشته اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کوهنوردی (4)کوهنوردیکوهنوردی

کدخبر: 233130 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟