ساعت 7:16 صبح امروز گاز گرفتگی در یک منزل مسکونی واقع در خیابان دماوند خیابان اشراقی به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.
وی افزود: پس از تماس صورت گرفته با سامانه 125 نیروهای ایستگاه 31 سازمان آتش نشانی به محل اعزام و اقدامات امدادی را در دستور کار قرار دادند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به موقعیت مکان حادثه Incident اظهار کرد: محل حادثه منزل مسکونی دو طبقه قدیمی بود که هر کدام از طبقات 45 متری بوده و ساکنان حاضر در طبقه دوم دچار گازگرفتگی شده بودند.
ملکی در خصوص تعداد نفرات حاضر در این منزل مسکونی اظهار کرد: در دو واحد این ساختمان 5 تن زندگی می کردند که دو نفر از آنها پدر و مادر و سه نفر ساکن ساختمان دیگر از فرزندان آنها بوده اند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به تماس صورت گرفته با سازمان آتش نشانی به منظور امداد رسانی به افراد گازگرفته تصریح کرد: پد ر و مادر خانواده زمانی که به طبقه 2 مراجعه می کنند با وضعیت بی حال سه تن از ساکنان خانه مواجه شده و بلافاصله موضوع را به سازمان آتش نشانی اطلاع می دهند.
وی افزود: شدت گازگرفتگی این سه نفر بسیار زیاد بود و این افراد بلافاصله به مرکز درمانی منتقل شدند.
ملکی در خصوص علت این گازگرفتگی اذعان کرد: کارشناسان سازمان آتش نشانی نقص در آبگرمکن دیواری و دودکش آبگرمکن را علت این حادثه اعلام کردند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 233033 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟