به گزارش رکنا، اشکپور، سخنگو مرکز مدیریت حوادث Accidents و فوریت های پزشکی مازندران در تشریح این خبر گفت: از چهار جان باخته این تصادفات سه تن کودک بودند.
سخنگو مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران با بیان اینکه حادثه Incident اول بعد ظهر امروز در منطقه کرفا کوچکسرای قائمشهر بین دو خودروی پراید اتفاق افتاد، گفت: پنج خانم در این حادثه مصدوم و با کمک آمبولانس های پایگاه های اورژانس خیابان ساری و ۱۶ متری به بیمارستان های ولیعصر و رازی قائم شهر منتقل شدند.
وی با اشاره به اینکه در حادثه دوم که ساعت ۱۷:۴۳ در جاده دریا منطقه سه راهی لاریم در اثر برخورد L90 و کامیون رخ داد، تصریح کرد: آقای ۳۶ ساله و خانم ۲۸ ساله مصدوم و یک دختر بچه دو ساله جان باخت.
اشکپور افزود: مصدومان این حادثه با کمک توسط آمبولانس های پایگاه های اورژانس لاریم و وفاییان به بیمارستان امام خمینی ساری منتقل شدند.
سخنگو مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران حادثه سوم را ساعت ۱۸:۰۱ در منطقه عباس آباد تنکابن اعلام کرد و گفت: در این حادثه با برخورد پراید، وانت و عابر پیاده پنج نفر، یک خانم و دو پسربچه یک و سه ساله و دو آقا مصدوم و با کمک نیروهای اورژانس به بیمارستان شهید رجایی تنکابن منتقل شدند.
وی با بیان اینکه حادثه چهارم هم ساعت ۲۲:۳۰ در منطقه ورسک سوادکوه رخ داد، افزود: در این حادثه کامیون بعد از برخورد با پراید بعد از طی مسیری واژگون شد و یک دختر بچه سه ساله و پسربچه شش ساله و راننده کامیون جان باختند و آقا و خانم سرنشینان پراید به بیمارستان شهدای زیراب منتقل شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 233015 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟