سارق 200 میلیون تومانی راهی زندان شد

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی به تشریح جزئیات این خبر پرداخت و گفت: چندی پیش با وقوع چند فقره سرقت کمپرسورهای کولر گازی در محدوده باقرشهر و طرح شکایت از سوی شهروندان، موضوع در دستور کار ماموران تجسس کلانتری 175 قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان داشت: ماموران تجسس کلانتری باقرشهر  با حضور در محل سرقت دریافتند که سارق با تخریب قفل های ورودی منازل و مغازه ها اقدام به سرقت پمپ ها و کمپرسورهای کولر گازی آن محل می کند.

وی تصریح کرد: تیم های عملیات کلانتری با اقدامات اطلاعاتی  و تحقیقات گسترده موفق شدند مشخصاتی از سارق به دست آورند و در بررسی های انجام شده از بانک هویتی مجرمان، این متهم سابقه دار که به تازگی از زندان آزاد شده بود، شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.

سرهنگ طرهانی عنوان کرد: با گشتزنی های های هدفمند در ساعات پیک جرائم در نقاط جرم خیز، ماموران موفق شدند در آخرین روز سال 1402 این سارق را هنگام سرقت کمپرسور کولرگازی یک مغازه مشاهده و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری، بیان داشت: در بازرسی از وسایل همراه متهم 2 دستگاه کمپرسور کولر گازی به ارزش 2 میلیارد ریال کشف و به همراه وی به کلانتری منتقل شد.این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اماکن خصوصی و سه فقره سرقت دیگر به همین شیوه اعتراف و انگیزه خود را تامین نیاز های مالی عنوان کرد و پس از تکمیل پرونده به دادسرا  اعزام و سپس با قرار مناسب روانه زندان شد.

کدخبر: 982048 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟