وحشت در حاشیه رودخانه گاماسیاب نهاوند  ! / هشدار قرمز به ساکنان و مسافران

به گزارش رکنا، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان سه شنبه شب در این باره گفت: سامانه بارشی که از روز گذشته در استان فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان فعال است سبب طغیان رودخانه‌ ها، بالا آمدن آب مسیل‌ها و آبگرفتگی معابر شده است.

رضا اخلاص مند اظهار کرد: پنج ایستگاه سیاهدره نهاوند با ۸۴ میلی‌متر، وراینه نهاوند با ۶۶ میلی‌متر، خسروآباد اسدآباد با ۵۷ میلی‌متر، آغاجانبلاغی اسدآباد با ۵۶.۵ میلی‌متر و همه کسی بهار با ۵۵ میلی‌متر به ترتیب بیشترین میزان بارش اخیر استان همدان را به خود اختصاص دادند.

در همین پیوند کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان نیز گفت: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، بارش‌ها به شکل باران در نیمه جنوبی استان از شدت بیشتری برخوردار است.

روح الله زاهدی اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته بیشترین بارش به ترتیب با ۸۴ میلی‌متر در فارسبان نهاوند، ۶۴ میلی‌متر در چهاردولی و پیرملو و نیز ۶۰ میلی‌متر در تاریک دره نهاوند ثبت شد ضمن اینکه در ایستگاه دانشگاه بوعلی همدان نیز ۲۶ میلی‌متر بارندگی گزارش شده است.

وی ادامه داد: به تناوب تا صبح فردا، چهارشنبه، سامانه بارشی در استان همدان فعال است و بارش‌های قابل توجهی پیش بینی می شود.

کدخبر: 981922 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟