جاده چالوس بسته شد + مسافران بخوانند

به گزارش رکنا، سرهنگ سیاوش محبی گفت: در محور هراز هم به دلیل پرحجم بودن ترافیک در برخی از محدودیت ترافیک به طور مقطعی سنگین است و تا ساعاتی دیگر از جنوب به شمال یکطرفه می شود.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک توضیح داد: ترافیک در اکثر محورهای مواصلانی سراسر استانهای کشور پر حجم و به همین دلیل در برخی از استانهای پرتردد محدودیت هایی در نظر گرفته شده است.

جانشین پلیس راه فراجا درباره وضعیت جوی خاطر نشان کرد: در اکثر محورها شاهد بارش باران هستیم و در ارتفاعات بارش خفیف برف داریم و بر اساس پیش بینی هوا شناسی در روزهای پیش رو بارش باران شدیدتر خواهد بود.

محبی ادامه داد: به رانندگان توصیه می شود که در صورت امکان سفر خود را به تعویق بیندازند تا شرایط آب و هوایی مساعد شود و در صورت ضرورت سفر ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: شب گذشته جاده چالوس را به دلیل ریزش سنگ مسدود کردیم و با توجه به بارندگی های مستمر احتمال ریزش سنگ از کوه به ویژه در جاده کوهستانی چالوس وجود دارد و به رانندگان توصیه می شود که احتیاط کنند.

جانشین پلیس راه فراجا با اشاره به آمادگی نیروهای پلیس راهور، اظهار داشت: نیروهای پلیس راهور از ۲۴ اسفند در آماده باش ۱۰۰ درصد در کل کشور هستند و در کناردستگاه های راهداری ، هلال احمر و اورژانس آماده خدمات رسانی به هموطنان هستند.

محبی تاکید کرد: رانندگان ضمن رعایت حقوق شهروندی از هر گونه تخلف سرعت و سبقت غیر مجاز، حرکت از شانه خاکی جاده وسایر تخلفات پرهیز کنند ، پلیس راهور در صورت مشاهده هر گونه تخلف بدون اغماض اعمال قانون می کند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

 

کدخبر: 981852 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟