برخورد با مجرمان و مفسدان اقتصادی تعطیل بردار نیست

به گزارش رکنا، سردار حسین رحیمی با تبریک ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن و تبریک سال نو عنوان داشت: مهمترین و اساسی ترین ماموریت پلیس تامین امنیت و آرامش شهروندان است و امنیت و آرامش مهمترین عنصر و مولفه پیشرفت و تعالی هر جامعه و مجموعه ای محسوب می شود.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری کارکنان نیروهای انتظامی را به واسطه اینکه امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان می آورند، مصداق واقعی مجاهدان فی سبیل الله می دانند، بیان داشت: بطور حتم این مدال افتخاری است که نشان دهنده بزرگی و عظمت کار و ماموریت نیروهای انتظامی در ایفا و انجام ماموریتی بزرگ است ماموریتی که تامین کننده امنیت و آرامش شهروندان است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا افزود: ما به تاسی از فرمانده عزیز خود عهد بسته ایم که امنیت و آرامش خود را فدای امنیت و آرامش شهروندانمان کنیم و در انجام این مهم با همه وجود به میدان آمده ایم.

سردار رحیمی با تاکید براینکه همه ماموریتهای نیروهای انتظامی از اهمیت وحساسیت و جایگاه والایی برخوردار هستند و باید در همه این ماموریت ها نهایت دقت و توجه لازم منظور شود، گفت: در ایام تعطیلات نوروزی پلیس با تشکیل قرارگاه های نوروزی و با بسیج همه امکانات و مقدورات خود تلاش دارد که مردم در نهایت امنیت و آرامش تعطیلات خود را سپری نمایند .

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه پلیس امنیت اقتصادی از جایگاه و پایگاه حساس و مهمی برخوردار است و وظایف این پلیس از پیچیدگی و حساسیت والا و بالایی برخوردار است، عنوان داشت: امروز پلیس امنیت اقتصادی برخورد و مقابله با قاچاق کالا را از قبل از مرزها و تا مراکز عرضه در دستور کارخود دارد و با جدید در راستای دفاع از حقوق شهروندان با مجرمان و مفسدان اقتصادی برخورد می کند.

سردار رحیمی گفت: در تعصیلات نوروزی پلیس امنیت اقتصادی با تشکیل قرارگاه امین با استفاده از همه ظرفیت های خود در ستاد مرکز و استان ها و با بهره گیری از ظرفیت سایر پلیس های تخصصی با مجرمان و مفسدان اقتصادی مقابله خواهد کرد چرا که برخورد با مجرمان تعطیل بردار نیست.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به راه اندازی سامانه خبری 096300 عنوان داشت: شهروندان گرامی می توانند اخبار و اطلاعات خود در خصوص مجرمان و مفسدان اقتصادی از قبیل قاچاق کالا ، ارز و سوخت، اخلال در نظام اقتصادی، احتکار، رشا و ارتشا و اختلاس، پولشویی، زمین خواری، فرار مالیاتی، جرایم گمرکی، خودروهای شوتی، جرایم مالی، بانکی، بیمه ، بورس و سرمایه و سایر جرایم و مفاسد اقتصادی

را با شماره 096300 ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی فراجا در میان بگذارید

وی افزود: سامانه ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات هموطنان گرامی می باشد.

کدخبر: 981512 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟