ممنوعیت تردد انواع تریلی در محور ساوه - درگزین همدان

به گزارش رکنا، سرهنگ احسان آنقی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به ممنوعیت تردد در جاده بیات، اظهار داشت: براساس تصمیمات کارشناسی اتخاذ شده از سوی پلیس، عبور انواع تریلی از جاده بیات (ساوه - درگزین همدان) ممنوع شد که در صورت مشاهده تخلف از این موضوع قاطعانه و براساس قانون با متخلفین برخورد خواهد شد، چرا که همواره پلیس برای رفاه حال مردم و ارتقای ایمنی اقدامات لازم را دارد.

وی افزود: این تصمیم در حالی اتخاذ شد که تصادفات زیاد و جلوگیری از تخریب جاده به واسطه عبور و مرور خودروهای سنگین در این جاده و محور مواصلاتی بارها اتفاق افتاده که به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی چنین اقدامی در دستور کار قرار گرفته است.

آنقی بیان کرد: جاده بیات به طول 60 کیلومتر شهر نوبران شهرستان ساوه را به درگزین همدان متصل می کند که از زیرساخت راه روستایی برخوردار بوده و تردد تریلی‌های کشنده و دیگر خودروهای سنگین باعث بروز خسارت به این جاده می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، خاطرنشان کرد: سالانه تعداد قابل توجهی از هموطنانمان در جاده‌ها جان باارزش خود را از دست داده یا دچار نقص عضو یا حوادث جبران ناپذیری می‌شوند که پلیس برای جلوگیری از وقوع حوادث دلخراش و کاهش سوانح رانندگی با استفاده از نظرات کارشناسی و اجرای طرح‌های علمی به دنبال کاهش این آمار است.

کدخبر: 978234 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟