بازداشت مرد 20 میلیاردی در چهارمحال و بختیاری + شگرد وسوسه انگیز

به گزارش رکنا،  سرهنگ صادق رضایی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با ترفند ثبت نام خودرو، از آن‌ها کلاهبرداری می کرد، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: متهم با ترفند ثبت نام خودرو  برای شکات و گرفتن وجه اقدام به کلاهبرداری مبلغ ۲۰ میلیارد از شهروندان هم استانی و استان‌های همجوار کرده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان اردل با بیان اینکه مامورین پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین بررسی اظهارات شاکی‌های پرونده، موفق شدند فرد مورد نظر را  که متواری بوده شناسایی کنند، تصریح کرد: در نهایت متهم در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از شهرستان‌های همجوار دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد، از شهروندان خواست تا ضمن توجه به هشدارها و توصیه های پلیس در خصوص پیشگیری از وقوع کلاهبرداری در صورت اطلاع از فعالیت این گونه افراد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند، همچنین مردم می توانند از طریق سامانه ۱۹۷ پیشنهادات و انتقادات‌ از پلیس را با این سامانه مطرح کنند.

کدخبر: 976905 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟