توقیف کشنده حامل هروئین در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در تشریح جزئیات این خبر اعلام داشت : در پی اقدامات فنی و پلیسی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران ، مسئولیت رسیدگی به پرونده بر عهده گرفتند.

این مقام انتظامی ادامه داد : با پیگیری های شبانه روزی و انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی  مشخص شد متهم  با مراجعه به یکی از استان های شرقی کشور، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر تهیه و قصد دارد آن را  توسط یک دستگاه کامیون کشنده به تهران منتقل  کند.

وی افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی،  محور حرکتی  قاچاقچی مواد مخدر شناسایی و پس از  هماهنگی های قضائی  تیمی از ماموران این پلیس به بزرگراه "امام رضا (ع)" تهران  اعزام و محور مواصلاتی به تهران را تحت کنترل در آوردند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: با تلاش ماموران در نهایت خودرو متهم در بزرگراه امام رضا (ع) مشاهده و در یک عملیات پلیسی متوقف شد و در بررسی های بیشتر از این خودرو 27 کیلوگرم هروئین که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان خاطر نشان کرد: متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس انتقال  داده شد و با انجام تحقیقات تکمیلی برای  سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کدخبر: 976669 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟