فیلم عملیات نجات ۷ گرفتار در سیلاب سیستان و بلوچستان  + جزییات

به گزارش رکنا، سیدمحمدمهدی سجادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در زاهدان با اشاره به بارندگی های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: با تلاش نیروهای امدادی هلال احمر یک خانواده هفت نفره که در سیلاب گرفتار شده بودند، نجات یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان افزود: این خانواده با یک دستگاه خودرو پژو سواری قصد عبور از مسیر بخش پیرسهراب به سمت روستای صفرزهی را داشتند که در حین تردد خودرو دچار آب گرفتگی می‌شود.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات و طی یک اقدام فوری توسط یک تیم 10 نفره از امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان چابهار با یک دستگاه قایق، خودروی پیکاپ و یک دستگاه خودروی تک کابین  به محل حادثه اعزام شدند.

سجادی با اشاره به اینکه حادثه دیدگان هم اکنون در سلامت کامل امدادرسانی و از سیلاب نجات یافتند، عنوان کرد: حضور به موقع نیرو‌های امدادی باعث شد تا در کوتاه‌ترین زمان کار امدادی انجام شود و حادثه دیدگان به منطقه امن انتقال داده شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از هموطنان  خواست تا در صورت قرار گرفتن در وضعیت‌های اضطراری و پیچیده انواع حوادث و سوانح با شماره 112 مرکز پاسخگویی فوری امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس گیرند.

کدخبر: 975901 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟