خیابان های پایتخت لغزنده اند! / احتیاط کنید! / تردد وسایل نقلیه سنگین در روز انتخابات ممنوع است

به گزارش خبرنگار رکنا، سرهنگ احسان مومنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص رانندگی در شرایط برف و بارانی توضیح گفت: سخت ترین حالت برای رانندگی زمانی است که با شرایط برفی در سطح معابر شهری و جاده ها روبرو هستیم لذا توصیه پلیس  این است که در زمان بارش برف و یخزدگی معابر از تردد های غیر ضروری خود داری کرده و در صورت امکان در خانه بمانند.

سرهنگ مومنی افزود: رانندگان عزیزی که قصد تردد در معابر شهری و جاده ای را دارندباید از سالم بودن وسایل گرمایشی خودروی خو مطمئن بوده و نسبت به سلامت تجهیزات زمستانی خودرویشان مانند برف پاک کن ها، عاج لاستیک ها  و چراغ های وسیله نقلیه  اطمینان حاصل نمایند.

وی گفت : توصیه دیگر ما به شهورندان این است که در این شرایط  با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کرده تا شاهد ترافیک های شدید در خیابان های پایتخت نباشیم.

سرهنگ مومنی افزود : رانندگان در صورت خلوتی معابر و تاریکی هوا با سرعت مطمئنه حرکت نمایند و از ترمز های ناگهانی نیز جدا خودداری نمایند .

معاون عملیات پلیس راهور تهران در ادامه در خصوص تردد وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر تهران در روز انتخابات مجلس اسلامی گفت: پلیس راهور برای روز انتخابات تمهیدات ترافیکی ویژه را در نظر گرفته است که بنابر آن از روز شامگاه 10 اسفند ماه لغایت 11 اسفند تا پایان رای گیری ، تردد کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین در شهر تهران ممنوع خواهد بود .

وی افزود :درست است که در مواقع عادی تردد کامیون ها از ساعت 10 به بعد آزاد بود اما این هفته ممنوعیت تردد کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین را در سطح معابر شهر تهران خواهیم داشت .

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : رانندگان وسایل نقلیه سنگین  در روزهای اعلام شده از ورود به شهر تهران خوددرای کردهو مطمئن باشند همکاران ما نیز تا پایان زمان رای گیری از ورود خودروهای سنگین به شهر جلو گیری کرده و در صورت مشاهده تخلف خودروی وسیله نقلیه را توقیف خواهند کرد.

سرهنگ مومنی افزود : تردد موتورسیکلت های سنگین نیز کما فی السابق در سطح شهر تهران ممنوع می باشد .  

وی گفت : همچنین تردد کلیه خودروهایی که فاقد پلاک می باشند نیز ممنوع بوده و به صورت ویژه این ممنوعیت ها اعمال خواهد شد .  

 معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : امیدواریم روز جمعه با مشارکت همه جانبه مردم در پای صندوق های رای را شاهد باشیم و برای اقتدار و عزت و عظمت میهن عزیز اسلامی رای بدهیم.

 

کدخبر: 975766 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟