برادرزن جوان پس از قتل داماد خانواده خودکشی کرد + جزییات

به گزارش خبرنگار رکنا، از خوزستان مبنی براینکه ساعت تقریببی22:00 شامگاه 5 اسفند ماه خبر درگیری مرگباری به پلیس منطقه حصیرآباد اهواز گزارش شد و ماموارن  بلافاصله به محل جنایت اعزام شدند.

ماموران در صحنه جرم با جسد مرد جوانی روبرو شدند که غرق در خون روی زمین افتاده بود،  شاهدین ماجرا عنوان کردند قاتل که برادر زن مقتول بود پس از قتل دامادشان به سرعت از محل جنایت متواری شده است.

پس از وقوع  این جنایت  قاضی کشیک به همراه ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی در محل جنایت حاضر شدند و تحقیقات از اهالی همان خانه آغاز شد.

در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد مقتول پسر 36 ساله و داماد خانواده است، او و همسرش مدتی بود که با هم اختلاف پیدا کرده بودند وقتی او برای صحبت با همسر و خانواده او به خانه پدری همسرش می رود باهم درگیر شده و در همین میان برادر زن مقتول باشلیک گلوله او را به قتل رسانده و متواری می شود.

تحقیقات در خصوص شناسایی قاتل و مخفیگاهش توسط تیم جنایی پلیس آگاهی خوزستان از لحظه اولیه جنایت آغاز میگردد که در ساعت یک بامداد روز 6 اسفند ماه یعنی کمتر از 3 ساعت بعد از وقوع قتل ماموران پلیس با جسد مرد جوانی در اطراف جاده هفتگل روبرو می شوند که با ورود تیم تشخیص هویت مشخص میگردد جسد متعلق به همان قاتل فراری است که  با شلیک گلوله به زندگی خود پایان داده است.

بنابر این گزارش بازپرس پرونده دستور انتقال هر 2 جسد به پزشکی قانونی اهواز را صادر  و تحقیقات در خصوص این پرونده را در دستور کار دایره جنایی پلیس  آگاهی خوزستان قرار داد .

خبرنگار جنایی علی رنجکش

کدخبر: 975328 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟