کشف ۶۴۵ هزار قرص و آمپول نیروزای غیرمجاز در بوشهر

به گزارش رکنا ،سردار حیدر سوسنی با بیان اینکه اقدامات لازم در بخش‌های مختلف برای انتخابات در 11 اسفندماه فراهم شده است، اظهار داشت: تمهیدات برقراری امنیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در جمعه هفته جاری 11 اسفند در نقاط مختلف استان بوشهر فراهم است.

وی با اشاره به اینکه برخورد با محموله قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر در اولویت برنامه‌های فرماندهی انتظامی استان بوشهر قرار دارد از شناسایی انتقال محموله قرص نیروزا قاچاق خبر داد و بیان کرد: مأموران انتظامی دوراهک و یگان امداد شهرستان دیر در اجرایی شدن طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، از فعالیت 2 قاچاقچی در امر توزیع قرص نیروزا مطلع شده که موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس استان بوشهر با بیان اینکه پس از هماهنگی با مقام قضایی، منزل مورد نظر مورد بازرسی قرار گرفت، اضافه کرد: در بازرسی صورت گرفته تعداد 645 هزار انواع قرص و آمپول نیروزا غیرمجاز و بدون مجوز ساخت کشور هند کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر در ادامه با اشاره به ارزش 110 میلیارد ریالی این محموله، خاطر نشان کرد: در این راستا 2 نفر متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

سردار سوسنی از برقراری امنیت پایدار در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با همکاری نیروهای تخصصی انتظامی و مشارکت همگانی مردم امنیت پایدار در استان حکمفرما است.

کدخبر: 975305 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟