مرگ عجیب دو مرد میانسال در پایتخت / تیم جنایی رازگشایی از این 2 معما را آغاز کرد

به گزارش رکنا، نخستین حادثه عصر دوم اسفند ماه به قاضی امیرحسین علیمردان بازپرس جنایی تهران گزارش شد و بررسی ها نشان داد که مردی ۴۵ ساله به طرز مشکوکی از تراس طبقه چهارم به پایین سقوط کرده و جانش را از دست داده است. او از تراس خانه خودش به پایین پرتاب شده بود و تحقیق از همسایه ها نشان می داد که او با همسرش به شدت اختلاف و درگیری داشته اند. حتی روز حادثه هم همسایه ها صدای دعوا و درگیری آنها را شنیده بودند.

همسر وی می گفت روزحادثه پس از دعوا و درگیری با همسرش، خانه را به حالت قهر ترک کرده و پس از رفتن او، این حادثه مرگبار رخ داده است. این زن می گت که شوهرش تصمیم گرفته به زندگیش پایان بدهد اما به دستور بازپرس جنایی تهران، قرار است دوربین های مداربسته مورد بازبینی قراربگیرد تا مشخص شود که آیا این حادثه قتل بوده یا خودکشی .

دومین حادثه شامگاه سوم اسفند ماه رخ داد. دومین مرد جان باخته حدود ۶۰ سال سن داشته و نگهبان ساختمان بود. صاحب ساختمان شب حادثه هرچه با تلفن نگهبان تماس گرفته، وی پاسخ نمی داد تا اینکه او راهی ساختمان شده و با پیکر خونین نگهبان در اتاقک نگهبانی مواجه شد و پلیس را خبر کرد. با حضور تیم جنایی در محل حادثه که ساختمانی نیمه کاره در حوالی شهرک غرب بود، مشخص شد که حدود ۲۴ ساعت از مرگ نگهبان می گذرد. علت اولیه مرگ ضربات جسم سختی بود که به سر مرد جان باخته وارد شده بود با این حال جسد به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت اصلی مرگ مشخص شود. از سوی دیگر مشخص شد که اموالی از وی سرقت نشده است و به احتمال زیاد انگیزه قاتل از جنایت، انتقام جویی بوده است.

 

 
کدخبر: 975129 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟