10 زن و مرد مشهدی صبح امروز عزرائیل را دیدند / معجزه در زنده ماندن

به گزارش رکنا، محمد علیشاهی مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز پنجشنبه  افزود: ۶ نفر از این افراد که در منزل مسکونی شان دچار گازگرفتگی شده بودند به بیمارستان منتقل و 4 نفر دیگر توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی در محل درمان شدند.

وی ادامه داد: حادثه گازگرفتگی در خیابان پیروزی ۳۰ در مشهد ساعت ۲۸ دقیقه بامداد امروز رخ داد که سه نفر دچار مسمومیت با گاز منواکسید کربن شدند که تمامی آنان توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی در محل درمان شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: حادثه گازگرفتگی در روستای پس خوری واقع در جاده کلاته منار در ۶۰ کیلومتری جاده سرخس- مشهد ساعت ۶ و ۴۷ دقیقه صبح امروز رخ داد که چهار نفر دچار مسمومیت با گاز منواکسید کربن شدند که تمام مسمومان این حادثه توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد منتقل شدند.

علیشاهی افزود: حادثه گازگرفتگی در خیابان خواجه ربیع، بهمن چهار در مشهد نیز ساعت 8 و ۲۱ دقیقه صبح امروز رخ داد که ۲ نفر دچار مسمومیت با گاز منواکسید کربن شدند که تمام مسمومان این حادثه نیز توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد منتقل شدند.

وی ادامه داد: همچنین ساعت ۲۳ و ۵۶ دقیقه شب گذشته یک حادثه مسمومیت با گاز در خیابان مطهری جنوبی۱۳ در مشهد رخ داد که این حادثه یک مسموم داشت که توسط کارشناسان فوریت پزشکی اورژانس به صورت سرپایی در محل درمان شد.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

کدخبر: 974380 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟