قاچاق سوخت بازهم قربانی گرفت /  سه کشته و مصدوم در واژگونی پراید

به گزارش رکنا، سرهنگ علیرضا رضایی رییس پلیس راه خراسان جنوبی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۲ و ۵۰ دقیقه بامداد امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر ۸ محور نهبندان- بیرجند بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند، یک سواری پراید حامل سوخت قاچاق که در مسیر نهبندان- بیرجند در حال حرکت بوده که واژگون شده است که بر اثر این سانحه رانندگی ، ۲ نفر جان خود را از دست داده و یک نفر مصدوم که با اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

رضایی با اشاره به اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از حمل بار غیر متعارف سوخت قاچاق تشخیص داده شده است؛ تصریح کرد: رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هر گونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز نمایند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

وی یادآور شد: اگر همه رانندگان بر مدار قانون حرکت کرده و مواردی چون سرعت مطمئنه و پرهیز از رانندگی در حالت خواب آلودگی و رانندگی در عین آرامش را مد نظر قرار دهند بی شک کمتر شاهد این حوادث تلخ و دردناک خواهیم بود.

کدخبر: 973808 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟