تعقیب و گریز هالیوودی دزدان روی پشت بام خانه ها در آبادان + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس کلانشهر اهواز به خبرنگار حوزه انتظامی رکنا در خوزستان گفت : مأموران کلانتری 12 اهواز در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی خود بودند که یکی از شهروندان ضمن مراجعه به مأموران اعلام کرد یک سارق در حال سرقت از درون منزلشان میباشد.

وی گفت: بلافاصله مأموران جهت دستگیری متهم، به محل اعزام میگردند و متهم به محض اطلاع از حضور مأموران از روی پشت بام منازل اقدام به فرار مینماید که پس از تعقیب گریز طولانی متهم دستگیر میگردد متهم در بازجویهای فنی به چندین فقره سرقت بهمراه یکی از همدستانش معترف گردید وگفت لوازم سرقتی در مخفیگاه همدستش میباشد.

رئیس پلیس کلانشهر اهواز گفت: پس از اعترافات متهم،  مأموران  پس از هماهنگی با مراجع قضائی طی عملیات‌ منسجم و ضربتی همدست متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند در بازرسی از مخفیگاه متهم 4 دستگاه آبگرمکن سرقتی  مقدار زیادی کابل برق وشیرآلات سرقتی وهمچنین 3دستگاه جک سرقتی خودرو کشف وضبط گردید.

 متهمان پس از مواجه با مستندات مستدلات پلیس به 12فقره انواع سرقت معترف شدند و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

گفتنی است در این راستا 2 نفر مالخر نیز شناسایی شدند که در حین دستگیری باسنگ پراکنی به سمت پلیس از محل گریختند که تلاش برای دستگیری آنها به صورت ویژه دز دستور کار پلیس اهواز قرار دارد.

علی رنجکش

 

کدخبر: 973232 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟