جزئیات کشته شدن قاتل 12 تن در کرمان + عکس جسد قاتل وحشی

به گزارش رکنا، عامل قتل  عام ۱۲ نفر از اعضای یک خانواده در فاریاب در  کمتر از ۷ ساعت از وقوع حادثه در یک عملیات مسلحانه و به ضرب گلوله  پلیس کشته شد.

 ساعت ۴:۳۰ شنبه ۲۸ بهمن ، مردی مسلح به سلاح کلاشینکف  با هویت معلوم  «ب.ج »در روستای مزرعه و امام ادوری از توابع شهرستان فاریاب به منزل دو برادر ناتنی اش رفت و به علت اختلافات خانوادگی، دو برادر ناتنی  خود و اعضای خانواده آنان  از جمله پدر ،زن برادر و چهار کودک بی گناه در دو منزل را  به رگبار گلوله های خشم و کینه بست که در مجموع در این حادثه مرگبار ۱۲ نفر از اعضای خانواده و بستگان به قتل رسیدند و سه نفر  دیگر هم مجروح شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان دراین باره اظهارکرد: به دنبال  اعلام وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از مناطق روستایی شهرستان فاریاب، بلافاصله واحدهای انتظامی راهی محل حادثه شدند که با حضور  نیروهای پلیس مشخص شد یک مرد جوان در  نزاعی خونین  که با خانواده اش شکل گرفته با استفاده از سلاح کلاشینکف  ۱۲ تن از اعضای فامیل خود را به قتل رسانده و از محل جنایت گریخته است.

قتل عام کرمان

سردار ناصر فرشید افزود : براساس  دستورات قضایی ویژه ،بی درنگ  تحقیقات میدانی و رصدهای اطلاعاتی پلیسی برای دستگیری این متهم در دستور کار قرار گرفت و این موضوع  به پلیس شهرستان های همجوار نیز گزارش شد.

وی گفت : در نهایت متهم فراری در روستای مهروئیه همین شهرستان شناسایی و در عملیات دستگیری اش کشته شد که  سلاح مورد استفاده در   قتل  که با همان سلاح هم به سمت ماموران تیراندازی کرد،کشف شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان  هم اختلافات خانوادگی را  عامل  قتل ۱۲ نفر از اعضای یک خانواده در فاریاب ذکر کرد.

حجت الاسلام  ابراهیم حمیدی در تشریح جزئیات  این حادثه تلخ بیان کرد : بامداد روز شنبه  مردی ۲۲ ساله در روستای«مزرعه و امام ادوری» از توابع شهرستان فاریاب با انگیزه اختلاف خانوادگی  با سلاح کلاشینکف تعداد ۱۲ نفر از اعضای خانواده خود از جمله برادر،نامادری،چهار کودک و ...  را به قتل می رساند و از صحنه جنایت فرار  می کند. وی ادامه  داد: بلافاصله پس از این حادثه هولناک رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضایی و پلیس قرار گرفت.

رئیس شورای قضایی استان کرمان ادامه داد :با انجام اقدامات فنی و پلیسی و با همکاری مردم و اهالی منطقه و تنها پس از گذشت  7 ساعت از این حادثه هولناک،مخفیگاه متهم در یکی از روستاهای این شهرستان مورد شناسایی قرار گرفت. وی اضافه کرد:با توجه به این که متهم چند نفر دیگر را نیز تهدید به قتل کرده  بود، دستگیری متهم در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت و تدابیر لازم امنیتی اندیشیده شد و در نهایت در درگیری مسلحانه با  نیروهای  پلیس فاریاب  به ضرب گلوله ماموران کشته شد.

این  حادثه دومین قتل عام خانوادگی  پس از فهرج در شرق کرمان  است .

کدخبر: 973193 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟