جوان کینه ای آبروی دختر موردعلاقه اش را برد / در یزد عکس های دختر جوان را دیدند

به گزارش رکنا، سرهنگ حسن ابوالحسینی رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع انتشار تصاویر شخصی یک دختر جوان، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان یزد قرار گرفت.

این مسئول انتظامی ادامه داد: در جریان رسیدگی به این پرونده مشخص شد که خواستگار سابق شاکی، با به دست آوردن تصاویر خصوصی ایشان و ایجاد یک صفحه در اینستاگرام، تصاویر خصوصی وی را منتشر کرده است.

سرهنگ ابوالحسینی افزود: با جمع‌آوری مدارک و مستندات مربوطه توسط کارشناسان پلیس فتا، سرانجام متهم دستگیر شد، وی در ابتدا متهم منکر بزه ارتکابی شد؛ ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان این پلیس به ‌ناچار لب به اعتراف گشود.

در بازجویی اولیه انجام‌شده مشخص شد متهم به دلیل شنیدن جواب رد اقدام به انتشار تصاویر شاکیه در فضای مجازی کرده است.

وی به کاربران توصیه کرد: مراقبت از حریم خصوصی و دقت در نگهداری اطلاعات شخصی یک وظیفه عمومی برای همه کاربران فضای مجازی است و چنانچه شخصی حریم خصوصی دیگران را نقض نماید، برابر قانون مجرم بوده و تحت پیگرد قرار خواهد گرفت.

رئیس پلیس فتا استان یزد خاطرنشان کرد: پلیس فتا با تمام توان آماده برخورد با جرایم سایبری بوده و شهروندان می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.

کدخبر: 973117 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟