شهرری ایستگاه پایانی قاچاقچیان 50 میلیاردی

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی اظهار داشت: با دریافت اطلاعاتی مبنی بر حمل کالای قاچاق با یک دستگاه خودروی کامیون ترانزیتی توسط قاچاقچیان اموال و کالاهای قاچاق، دستگیری متهمان و توقیف خودرو در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان داشت: پس از هماهنگی قضائی به هنگام کنترل نامحسوس خودروهای عبوری مسیر های مواصلاتی شهرستان ری، خودروی کامیون ترانزیتی که از شهرهای جنوبی کشور به مقصد تهران درحال حرکت بود شناسایی شده و به راننده دستور توقف داده شد.

وی افزود: با توقف خودرو، محموله آن مورد بازرسی قرار گرفت که طی آن مشخص شد 525 کارتن انواع لوازم آشپزخانه قاچاق در قسمت بار خودرو جاسازی شده است.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: از آنجا که مشخصات بار مذکور با بارنامه و اسناد ترانزیتی مغایرت داشت، ماموران راننده به مقر انتظامی منتقل و تحت بازجویی قرار دادند که در نتیجه متهم به جرم خود مبنی بر قاچاق کالا اعتراف و به همراه شاگردش برای تحقیقات بیشتر به پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی، ارزش اموال مکشوفه را 50 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ طرهانی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس در راستای مبارزه بی امان با قاچاق کالا همه تلاش خود را به کار بسته ، تا تحرک از قاچاقچیان و ضربه زنندگان به اقتصاد جامعه سلب شود .

کدخبر: 971758 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟