بازداشت سارق حرفه ای خیابان مالک اشتر در عملیات پلیسی

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: 16 بهمن ماه با وقوع سرقت اموال و لوازم از داخل یکی از اماکن عمومی در محدوده خیابان مالک اشتر تهران، رسیدگی به موضوع سریعاً در دستور کار تیمی زبده از ماموران کلانتری 108 نواب قرار گرفت و با توجه به اهمیت موضوع، عوامل این یگان وارد عمل شدند و ماموران با حضور در محل سرقت و بررسی تصاویر ثبت شده دوربین های مدار بسته موفق شدند مشخصات ظاهری سارق را به دست بیاورند.

وی افزود: ماموران پلیس با تحقیقات محلی محدوه جغرافیای جرم و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار، متهم را شناسایی کرده و سریعا به محل اعزام شدند.

 سرهنگ قاسم پور ادامه داد: تیم عملیات کلانتری پس از کشف مخفیگاه متهم با اخذ مجوز قضایی وارد مخفیگاه متهم شده و در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و از مخفیگاه متهم کلیه اموال سرقتی شامل اجناس تزئینی برنز و مس به ارزش 30 میلیارد ریال کشف شد.  

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: متهم پس از انتقال به کلانتری 108 نواب انگیزه خود را تامین نیاز های مالی، عنوان کرده و تاکنون متهم به 10 فقره سرقت از اماکن عمومی اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی اعزام و سپس با قرار مناسب روانه زندان شد.

کدخبر: 970194 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟