گاز مونوکسیدکربن 5 زنجانی را راهی بیمارستان کرد / در 24 ساعت گذشته رخ داد

به گزارش رکنا، داریوش تقی‌لو رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان در رابطه با حادثه اول مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در زنجان، اظهار کرد: در پی اعلام گزارشی مبنی بر گازگرفتگی در جاده بیجار- روستای پاپایی زنجان، تکنسین‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی از مسمومیت ۲ زنجانی بر اثر این حادثه گازگرفتگی خبر داد و افزود: خانم ۴۶ ساله و آقای ۵۴ ساله بر اثر این حادثه مسموم شدند.

این مسئول، علت حادثه گازگرفتگی خانواده زنجانی را نشت گاز از بخاری منزل عنوان و تصریح کرد: مددجویان پس از دریافت اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان در رابطه با حادثه دوم گازگرفتگی، گفت: این حادثه در ساعت ۰۱:۳۱ صبح امروز (۱۷ بهمن‌ماه) به اورژانس استان اطلاع داده شده و در ابهر رخ داده است.

وی با بیان اینکه یک خانم ۲۷ ساله و دو کودک بر اثر استنشاق گاز دچار گازگرفتگی شده بود، افزود: در این راستا مرکز اورژانس کد شماره ۲ ابهر برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شده بود.

این مسئول ضمن تاکید بر لزوم رعایت نکات پیشگیری از گازگرفتگی، خاطرنشان کرد: مددجویان پس از دریافت خدمات پیش‌بیمارستانی به بیمارستان الغدیر منتقل شد.

کدخبر: 970090 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟