پایان زورگیری های وحشت آور از دختر و پسربچه ها در تهران / پلیس وارد عمل شد

به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره زورگیری از کودکان در دی ماه سال جاری  و شکایت والدین این کودکان مبنی بر انتقال وجه از حساب بانکی شان،  بررسی موضوع در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی انجام اقدامات اطلاعاتی و میدانی دریافتند؛ متهم با پرسه زنی در اطراف خودپردازهای بانک های جنوب تهران،  دختران و پسران 7 تا 9 ساله را که قصد برداشت پول از عابر بانک داشتند با سلاح سرد تهدید و پس از دریافت رمز عابر بانک  اقدام به  انتقال و برداشت وجه از کارت همراه کودکان می کرده است.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت : کارآگاهان در گام بعدی با انجام اقدامات پلیسی  گسترده هویت و مخفیگاه متهم را در جنوب شهر تهران شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و از مخفیگاهش یک قبضه سلاح سردی که با آن کودکان را تهدید می کرد، کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه عنوان کرد: متهم در بازجویی اولیه منکر حقایق شد، اما در ادامه با مشاهده مستندات و مدارک موجود صراحتا به زورگیری از کودکان به شیوه های مختلف معترف شد.

 سردار ولی پور گودرزی در پایان با بیان اینکه متهم سابقه دار بوده و به دفعات مختلف تحمل کیفر داشته است،  اضافه کرد: متهم به همراه 4 مال باخته به مرجع قضائی معرفی شد.

کدخبر: 965528 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟