دستگیری 230 خرده فروش و جمع آوری487 معتاد متجاهر در"غرب استان تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین زلفخانی گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان های تابعه غرب استان تهران، طرح آرامش در شهر، دستگیری توزیع کنندگان موادمخدر و جمع آوری معتادان متجاهر را در 2 روز گذشته به مرحله اجراء گذاشتند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: در اجرای این طرح، پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به پاتوق های افراد توزیع کننده موادمخدر، معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را دستگیر و جمع آوری کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف 184کیلوگرم انواع موادمخدر در جریان اجرای طرح آرامش در شهر در شهرستان های تابعه غرب استان تهران، تصریح کرد: در اجرای این طرح، در 2 روز گذشته، 230 خرده فروش مواد افیونی دستگیر و 487 معتاد متجاهر جمع آوری و جهت بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: در جریان اجرای این طرح، یک باند قاچاق مواد‌مخدر منهدم و 11 قاچاقچی موادمخدر نیز دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ زلفخانی خاطرنشان کرد: پلیس غرب استان تهران با ادامه طرح آرامش در شهر با هدف بهبود وضعیت و جمع آوری معتادان متجاهر، با تمام توان آماده خدمتگزاری به شهروندان فهیم در شهرستان های غرب استان تهران می باشد.

کدخبر: 964645 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟