کلاهبرداری از ۴نفر مقابل دستگاه عابربانک در میانه

به گزارش رکنا، سرهنگ حسن رفیعی در خصوص جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام ۴نفر از شاکیان پرونده درباره کلاهبرداری مشابه به روش تعویض و ربودن کارت‌های عابر بانک، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ حسن رفیعی افزود: تعدادی از شهروندان که اغلب مسن بودند برای انجام امور بانکی به دستگاه عابربانک مراجعه کردند و به علت نداشتن دانش و سواد کافی، فردی جوان برای استفاده از دستگاه خودپرداز به آن‌ها کمک کرده است و پس از مدتی مالباختگان متوجه شدند که مبالغی از حسابشان برداشت شده و کارت دریافتی از این فرد جوان، کارت بانکی آن‌ها نبوده و کارت دریافتی شبیه به آن بوده و سوخته است.

این مقام انتظامی با دعوت از شاکیان برای دریافت اظهارات آن‌ها گفت: پس از دعوت مجدد از شکات، اظهارات آنان بصورت دقیق و مبسوط دریافت و ابعاد مختلف پرونده واکاوی شد. در ادامه با استفاده از روش‌های نوین و علمی کشف جرم هویت فرد کلاهبردار شناسایی شد.

وی تصریح کرد: ماموران با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در محل اختفایش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ رفیعی با بیان برآورد کارشناسان از ارزش اموال کلاهبرداری شده گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند و متهم نیز با دستور قضایی به زندان انتقال یافت.

کدخبر: 961730 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟