کشف یک میلیارد تومان سوخت خارج از شبکه توزیع در جنوب تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپو سوخت خارج از شبکه توزیع در محدوده حسن آباد فشافویه شدند.

ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری فرآورده نفتی در یک باب کارگاه غیرمجاز دپو که بدو ورود تعدادی مخزن حاوی مقادیری فرآورده های نفتی خارج از شبکه نگهداری که در بررسی مشخص گردید فاقد مجوز کسب وکار در این زمینه بوده و محتویات مخازن جمعا حاوی 5 هزارلیتر به  شرکت نفت شهر ری منتقل شد.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مالک کارگاه شناسایی و طی بررسی اسناد ارائه شده مغایرت کالاها احراز و پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را بیش از یک میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: با توجه به اینکه مبارزه با قاچاق کالا موجب رونق تولید وکاهش بیکاری می گردد و از اهم وظایف این پلیس است از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های 02166747343 ویا 09999871392 تماس بگیرند.

کدخبر: 961243 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟