کشف 50 میلیارد ریال مکمل سوخت تقلبی در جنوب تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف کارگاه تولید و بسته بندی مکمل سوخت (اکتان) تقلبی در محدوده کهریزک شدند.

ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید در یک باب کارگاه غیرمجاز اقدام به تولید و بسته بندی مکمل در آدرس کهریزک، مهدی آباد، خیابان 7 تیر می نمایند. که در بازرسی از محل مشخص گردید در این محل اقدام به تولید و بسته بندی اکتان تقلبی می نمایند. و واحد تولیدی مذکور فاقد هرگونه مجوز قانونی (مجوز استاندارد، تاریخ تولید، تاریخ انقضاء، آدرس تولیدی، انبار غیرمجاز) لازم می باشد.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مالک کارگاه شناسایی و طی بررسی اسناد ارائه شده مغایرت کالاها احراز و پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را بیش از 50 میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: با این شیوه و شگرد قاچاقچیان حرفه ای مکمل های تقلبی را تولید می نمایند. با توجه به اینکه مبارزه با قاچاق کالا موجب رونق تولید وکاهش بیکاری می گردد و از اهم وظایف این پلیس است از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های 02166747343 ویا  تماس بگیرند.

کدخبر: 958304 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟