بازداشت سارق محتویات خودرو در محدوده غیاثی

به گزارش رکنا، سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر، در خصوص سرقت از محتویات خودرو در محدوده خیابان خاوران تهران پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری 114 غیاثی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودروهایی که قفل صندوق عقب آنها از ایمنی کمتری برخوردار بودند، در فرصت مناسبی قفل صندوق عقب و شیشه خودرو را تخریب و محتویات داخل صندوق از قبیل جک و ضبط و لاستیک زاپاس آن را به سرقت می برد.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: مأموران کلانتری غیاثی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی ، هویت متهم را شناسایی کرده و سرانجام در 28 آذر ماه متهم را در حین سرقت دستگیر کرده و از متهم یک جفت باند و ضبط سرقتی کشف شد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی به 15 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده غیاثی اعتراف کرد.

سرهنگ بهرامی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، گفت: از مال باختگانی که با این شیوه و شگرد از آنان سرقت شده است با حضور در کلانتری 114 غیاثی متهم را مورد شناسایی قرار دهند و شهروندان با ایمن نمودن قفل های خودرو و مجهز نمودن خودرو به دزدگیر و همچنین عدم پارک خودرو در محل های خلوت و تاریک ، پلیس را در پیشگیری از جرائم سرقت لوازم خودرو یاری کنند.

کدخبر: 956582 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟