انهدام دو باند قاچاق مواد مخدر و کشف بیش از یک تن مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

به گزارش رکنا، سردار "دوستعلی جلیلیان" امروز سه شنبه ۲۱ آذر، در تشریح جزئیات این خبر، بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی به سرنخ هایی از حمل دو محموله سنگین مواد مخدر توسط اعضای باند سازمان یافته که قصد انتقال مواد مخدر از شهرستان های زاهدان و ایرانشهر به مرکز کشور را داشتند، به دست آوردند.

وی در ادامه افزود: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات، سرانجام اعضای این باندها را که با پنج دستگاه خودرو سواری در حال جابه جایی محموله های مواد مخدر در محورهای فرعی شهرستان های موصوف بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: مامورین پلیس پس از رصد و تعقیب و مراقبت خودرو های حامل مواد مخدر، دستور ایست را صادر که خودرو ها بدون توجه به ایست پلیس قصد متواری شدن را داشتند که ماموران با اقدامات پلیسی و به موقع خودروها را متوقف می‌کنند.

سردار "جلیلیان" با اشاره به توقیف پنج دستگاه خودرو و دستگیری هشت نفر قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات ها، خاطرنشان کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروهای توقیفی، یک تن حشیش و ۷۰۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

کدخبر: 954300 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟