دستگیری مأموران قلابی در گرمی

به گزارش رکنا، سرهنگ طاهر فعال فرمانده انتظامی شهرستان گرمی 19 آذر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه ۲ نفر با استفاده از یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ خود را پلیس معرفی و از این عنوان قصد اخاذی و سوء استفاده از شهروندان و رانندگان خودروهای عبوری دارند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان گرمی قرار گرفت.

وی افزود: با محرز شدن صحت گزارش های دریافتی و هماهنگی قضائی، مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خودروی مأموران قلابی را جاده برزند شناسایی و موفق شدند در عملیاتی هوشمندانه آنان را دستگیر کنند. فرمانده انتظامی شهرستان گرمی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو و منزل ماموران قلابی یک قوطی افشانه دفاع شخصی، یک دستگاه بی سیم دستی، باطوم، دستگاه چشمک زن پلیسی، کلت کمری قلابی و یک قبضه اسلحه شکاری کشف گفت: مأموران قلابی به جرم ارتکابی اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فعال از شهروندان خواست: برای پیشگیری از سوء استفاده افراد کلاهبردار ، در صورت مواجه شدن با درخواست‌های نامعقول توسط افرادی که خود را مأمور پلیس یا ادارات دولتی معرفی می‌کنند حتماً کارت شناسایی معتبر درخواست نمایند و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کدخبر: 953789 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟