انهدام ۲ باند قاچاق مواد مخدر در سیتان و بلوچستان

به گزارش رکنا، سردار دوستعلی جلیلیان در گفت‌وگویی در زاهدان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات اطلاعاتی سرنخ‌هایی از حمل دو محموله مواد مخدر توسط اعضای باند مسلح و سازمان یافته که قصد انتقال از شهرستان‌های لاشار و سراوان به مرکز کشور را داشتند، به دست آوردند.

وی افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات، سرانجام اعضای این باندهای مسلح را که با سه دستگاه خودرو سواری در حال جابه‌جایی محموله‌های مواد مخدر در محورهای فرعی شهرستان‌های موصوف بودند، شناسایی کردند و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این عملیات‌ها ماموران پلیس با سوداگران مواد افیونی به صورت مسلحانه درگیر شدند و پس از آنکه قاچاقچیان خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار داشتند که با اقدام برتر پلیس, عرصه را برخود تنگ دیدند و با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار جلیلیان اضافه کرد: در این عملیات، با اقدام ضربتی جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان با درگیری‌های مسلحانه، سه دستگاه خودرو نیز متوقف شد. همچنین  یک قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه مهمات مربوطه کشف و یک نفر قاچاقچی دستگیر شد و در ادامه ماموران در بازرسی از خودروهای توقیفی نیم تن تریاک کشف کردند.

کدخبر: 953667 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟