زن 61 ساله بخاطر  حسادت هووی جوانش را کشت + جزییات

به گزارش رکنا، سال گذشته سارا مک کنزی، 61 ساله که از رابطه پنهانی همسرش با زنی به نام جوی بولتون 59 ساله باخبر شده بود، همه تلاشش را کرد تا همسرش را پس بگیرد، تا اینکه همسرش به او گفت که قرار نیست جوی را ترک‌کند.

سارا حتی انباری شوهرش را که پر از وسایل با ارزش بود، به آتش کشید تا اعتراضش را به او نشان دهد. اما این اقدام نیز نتیجه‌ای نداشت. سارا که نمی‌توانست با این موضوع کنار بیاید، نقشه هولناکی کشید و در زمانی مناسب آن را به اجرا در آورد. 30 نوامبر 2022، سارا به خانه هوویش به نام جوی رفت. وقتی  وارد خانه شد، به او حمله کرد و با جسم سنگینی چندین بار به سرجوی ضربه زد و وقتی از مرگ او مطمئن شد، از صحنه جرم فرار کرد. او هنگام فرار سعی کرد آثار جرم را پنهان کند، لباس‌هایی را که پوشیده بود و سلاح مورد استفاده را دور انداخت و همچنین سعی کرد به زندگی عادی خود ادامه دهد. طبق معمول سر کار رفت، برای پر کردن باک ماشینش به پمپ بنزین رفت و کارهای روزمره‌اش را انجام داد تا کسی به او شک نکند.

پلیس که در جریان مرگ جوی قرار گرفته بود، تحقیقات خود را آغاز کرد. در تحقیقات پلیسی معلوم شد که مقتول با قاتل درگیر شده بود و دی ان‌ای قاتل زیر ناخن مقتول کشف شد که بعدها مشخص شد متعلق به ساراست.

پلیس سارا را در 11 می ‌2023 در خانه‌اش دستگیر کرد، اما او در بازجویی‌ها این اتهام را رد کرد و یک داستان تخیلی برای پلیس تعریف کرد، او گفت: همان روز جنایت یک زن برای سرقت کیفم به من نزدیک شد و صورت و بدنم را خراش داد و موهایم را کند. سارا به پلیس گفت که فکر می‌کند زن به‌دنبال دی ان‌ای او بوده تا وی را قاتل جلوه دهد. زن 61 ساله اما سرانجام به قتل اعتراف کرد و مدعی شد این اقدام را برای پس گرفتن همسرش انجام داده است. بنابراین سارا به جرم قتل و انحراف مسیر پرونده، مجرم شناخته شد و دوشنبه آینده قرار است در دادگاه سلطنتی گیلفورد محاکمه شود.

کدخبر: 951300 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟