قتل فجیع مادر با ضربات چکش / پدر خانواده زیر ضربات زنده ماند + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ پیمان گودرزی رئیس پلیس کرج در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار رکنا گفت:رسیدگی به این پرونده از ساعت حدود ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح دیروز درجریان تماس مرد جوانی با مرکز فوریت های ۱۱۰ شروع شد.

مرد جوان مدعی بود که وقتی به خانه پدرش رفته است با صحنه درگیری خونین برادرش با پدر و مادرش روبرو شده است.

خیلی زود ماموران به محض رسیدن به محل درگیری متوجه شدند که فرهاد ۵۲ ساله به دلیل اختلالات روانی اقدام به ضرب و جرح پدر و مادرش کرده است.

دقایقی بعد ضارب به محض مشاهده ماموران قصد درگیری با آنها را داشت که عوامل گشت خیلی زود با رعایت قانون به کارگیری سلاح یک تیر هوایی شلیک و متهم را در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.

متاسفانه مادر ۷۷ساله پس از انتقال به بیمارستان به دلیل وارد آمدن ضربه چکش به سرش جانش را از دست داده و پدر خانواده با ۸۲سال سن نیز تحت مداوا قرار دارد.

سرهنگ گودرزی در پایان با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت بررسی‌های تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد، خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار اطلاعات شهروندان و خدمت رسانی به شهروندان است.

وی درباره ی این پرونده به شهروندان توصیه کرد که اگر بیمار روانی درخانواده دارند که دچار اختلالات رفتاری است حتمابا مشورت پزشک معالج در مراکز مخصوص تحت مداوا قرار گیرند چرا که  رفتارهای این نوع بیماران غیر قابل پیش بینی است و احتمال هر نو رفتار خشونت باری ازآنها وجود دارد که دراین شرایط امنیت افراد خانواده درمعرض خطر قرار دارد.

کدخبر: 950732 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟