در  معابر لغزنده تردد موتورسیکلت ممنوع است/ از  ترددهای  غیر ضرور خودداری  نمایید

به گزارش رکنا،سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت : با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها  از سطح معابر بزرگراههایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی و شرقی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین در سطح پایتخت بودیم .   

سرهنگ شریفی افزود : بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست ، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه علامه از دهکده ، بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع) ، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب شاهد بار ترافیکی سنگین هستیم .  

وی ادامه داد : حکیم درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری ، بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد ،شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح دارای ترافیک سنگین می باشند .  

رئیس مرکز اطلاع زسانی پلیس راهور تهران گفت: مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد ، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.  

این مقام انتظامی اظهار داشت : خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از یادگار و جانبازان از میدان امام رضا (ع) ، مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت می باشد .

توصیه پلیس راهور به شهروندان در روزهای بارانی

سرهنگ شریفی افزود : تیم های پلیس راهور تهران بزرگ بمنظور اجرای طرح جناغی ها در معابر بزرگراهی حضور دارند تا از حرکت و تغییر مسیرهای ناگهانی خودروها جهت ورود به رمپ ها و خروجی بزرگراهها خودداری کرده و با این کار نظم خاصی را به معابر شهری می دهند .  

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود : بی نظمی هایی که برای زودتر رسیدن به خروجی ها در رمپ ها و همچنین تغییر مسیرهای ناگهانی در حین حرکت باعث ترافیک و تصادف می شوند که از رانندگان تقاضا داریم در حین رانندگی ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بین خطوط حرکت کرده و جهت تغییر مسیر از چراغ راهنما استفاده نمایید .  

تردد متورسیکلت ها ممنوع

سرهنگ شریفی از راکبین موتورسیکلت خواست بدلیل شروع بارندگی  از  تردد در  سطح معابر  مخصوصا معابر  بزرگراهی جدا خودداری  نمایند و رانندگان نیز  با صبر  و حوصله بیشتری  تردد و فاصله طولی  را با خودروی  جلویی رعایت نمایند .

 

کدخبر: 950122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟