قاتل غیرتی پای چوبه دار به زندان بازگشت / او بخاطر عروس شان یک نفر را کشته بود + جزییات

به گزارش اختصاصی رکنا، روز 16 مرداد ماه سال 1392 مرد میانسالی خبر مفقود شدن پسر 34 ساله اش را به پلیس گزارش کرد و بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی تهران تحقیقات در خصوص این پرونده را شروع کردند.

در تحقیقات اولیه که از پدر این مرد جوان صورت گرفته بود گویا همان روز بعد از یک تماس تلفنی محمد از خانه خارج شده و دیگر برنگشته بود در صورتی که ماشینش در محل کارش پارک بود به همین دلیل و بنابر اظهارات پدر محمد بررسی آخرین تماس های تلفنی این پسر جوان در دستور کار کاراگاهان قرار گرفت و مشخص شد محمد آخرین بار مردی به نام منوچهر تماس داشته و با هم قرار گذاشته اند.

در ادامه تحقیقات و پس از بازداشت منوچهر مشخص می شود او به دلیل اختلافات ناموسی که با قربانی داشته دست به کشتن او زده است.

منوچهر در اظهارات اولیه بازپرس دستور بررسی صحنه جرم را صادر و با متهم به مکانی که جسد را دفن کرده رفته و متوجه اصل ماجرای این قتل هولناک می شوند.

منوچهر به بازپرس ویژه قتل از شعبه 3 دادسرای امور جنایی گفته بود: چند وقتی بود متوجه شده بودم محمد با همسر برادرم رابطه نامشروع دارد، لیلا این جریان را به من گفت و من هم برای اینکه به او بگویم دست از سر زن برادرم بردارد از او خواستم به ساختمان نیمه کاره ما بیاید اما وقتی دیدم در این مورد با گستاخی صحبت می کند عصبانی شدم و او را خفه کردم و جسدش را به فشافویه بردم و دفن کردم.

در ادامه پدر قربانی که ادعا میکرد پسرش قوی هیکل بوده و امکان ندارد یک نفر در مرگ او دست داشته باشد این موضوع را در ذهن بازپرس به وجودد آورد که به دنبال همدستان دیگر این قاتل باشد و در نهایت به این نتیجه رسیدن 3 برادر در این قتل با هم همدستی کرده اند اما منوچهر در تمام اعترافات خود بیان کرد که به تنهایی و به دلیل اختلافات ناموسی دست به این قتل زده است.

منوچهر در آخرین اعترافاتش گفته بود: وقتی لیلا به من گفت که محمدبه اجبار با او ارتباط گرفته و بارها او را مجبور به انجام این اقدام کثیف کرده است به او زنگ زدم و گفتم به ساختمان نیمه کاره ما بیاید، با خودم طناب بردم و او را خفه کردم و با ماشین به بیابان های فشافویه بردم و جسدش را دفن کردم.

بدین ترتیب پرونده پس از تکمیل جزییات و اعترافات متهم با صدور کیفرخواست برای صدور حکم نهایی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد.

قضات دادگاه با توجه به درخواست اولیای دم مبنی بر قصاص و اعترافات متهم مبنی بر قتل محمد  وارد شور شده و این جوان را به قصاص نفس محکوم کردند و پرونده برای تایید نهایی به شعبه 7 دیوانعالی کشور ارجاع شد و قضات  پس از بررسی های دقیق حکم نهایی تایید شد.

صبح امروز منوچهر برای اجرای حکم قصاص در زندان پای چوبه دار رفت و تیم صلح و سازش دادسرای امور جنایی تهران تلاش های خود را برای گرفتن رضایت و بخشیدن منوچهر آغاز کردند و در نهایت اولیای دم در لحظات آخر مهلت یک ماه به قاتل فرزندشان را اعلام کردند و  خواستن در این این مدت زوایای پنهان این پرونده را از قاتل فرزندشان شفاف سازی کند چرا که اعتقاد دارند که در صحنه قتل فرزندشان شخص دیگری به منوچهر کمک کرده است.

کدخبر: 948753 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟