توقیف کتانی های بچه گانه در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه  مهدی افشاری سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت های مجرمانه ناامن کنندگان اقتصاد کشور، ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشرافیت اطلاعاتی، یک دستگاه خودروی وانت حامل تعدادی کفش کتانی بچه گانه خارجی قاچاق در  محدوده خیابان شوش توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از وانت 319 جفت کفش کتانی بچه گانه خارجی قاچاق فاقد بارنامه و مجوز قانونی و گمرکی کشف و راننده خودرو دستگیر شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه کلیه اموال کشف شده در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی قرار گرفت تصریح کرد: ارزش محموله توقیفی بنا به اظهار نظر کارشناسان 7 میلیارد ریال است.

این مقام انتظامی در خاتمه با بیان اینکه متهم پس از انتقال به مقر پلیس در پی جوئی های انتظامی به تحویل گرفتن کتانی های قاچاق از یک باربری در شهرستان بابل وقصد وی به تحویل آن در بازار تهران معترف شد افزود: بدیهی است تحقیقات تکمیلی پیرامون شناسایی و دستگیری مالک یا مالکین کالاها در دستور کار این پلیس قرار دارد.

کدخبر: 948692 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟